Kolagen rybi.

Kolagen rybi.

Postautor: Nikoletta » 23 sie 2016, 5:00

Hej dziewczęta! Czy kiedykolwiek słyszałyście o kolagenie rybim? Byłam ostatnio na siłowni, i gdy zaczynałam spokojny, miarowy trening na bieżni, sprzęty obok zajęły dwie sympatyczne Panie. Zaczełyśmy rozmawiać, one zaczęły temat urody i kosmetyków. Zaczęły bardzo zachwalać kolagen rybi, a ja przytakiwałam bo było mi trochę wstyd, że nie znam się na rzeczy. Może Wy mi powiecie, co jest wspaniałego w tym specyfiku.

Kolagen rybi.

Postautor: honeybee » 23 sie 2016, 5:16

To nie jest powód do wstydu, ale bardzo dobrze że zdecydowałas się na nadrobienie zaległości, albowiem ja ze swojej strony również mogę potwierdzić, że kolagen rybi jest fantastycznym rozwiązaniem. Kolagen z ryb czyni cuda i mogę to powiedzieć na podstawie efektów, jakie zauważyłam używając żelu do mycia z tychże składników. Moja skóra jest wrażliwa, a mimo to kolagen rybi działa na nią doskonale, ujędrniając ją i nadając jej blasku, świeżości. Ja sama czuję się dzięki temu taka świeża. I taka młoda.

Kolagen rybi.

Postautor: EsteraWolff » 23 sie 2016, 6:43

Ja wlaśnie za to lubię fitness cluby, ponieważ można się dowiedzieć czegoś ciekawego i zawrzeć inspirujące znajomości z osobami, które mają ciekawe życie. Często chodzę z moimi przyjaciółkami na fitness, to bardzo zbliża.

Kolagen rybi.

Postautor: carmaaa » 23 sie 2016, 8:50

Jestem fanką rozwiązań tego typu. Swoją przygodę z kosmetykami tego rodzaju rozpoczęłam kupując naturalny kolagen w sklepie online Colway. To była inwestycja dla mojej skóry i nie nigdy nie pożałowałam jej, a wręcz przeciwnie – polecam wszystkim.

Kolagen rybi.

Postautor: wizazystka » 23 sie 2016, 10:28

Mnie kosmetyki drogeryjne uczulają, między innymi z tego względu postawiłam na środki myjące zawierające dużą ilość naturalnego kolagenu. Moja skóra czuje się świetnie, ja także, w końcu to moja wizytówka i chcę, aby prezentowała się jak najlepiej.

Kolagen rybi.